Het heerlijke van Google Adwords is de onafhankelijkheid van organische posities. Als je een product / dienst winstgevend kan krijgen alleen met behulp van Google Adwords dan is het doorrekenen van je online business model een peuleschil. Voor andere bedrijven is Google Adwords een welkome aanvulling op de vele marketing kanalen die worden ingezet. Met Adwords speel je snel in op nieuwe ontwikkelingen of toevoegingen in je assortiment.
De weg naar een goed renderende Adwords campagne kost tijd, energie en aandacht. Met een goede campagne structuur die aansluit op de website is het zaak om tegen een zo laag mogelijke vergoeding zoveel mogelijk goed converterend verkeer in te kopen. In dit spel wil je een Google Adwords specialist plaatsen, dit bereik je namelijk het snelst met een dosis ervaring.
Next Day Online beschikt over deze ervaring, alsmede alle certificaten die er op Adwords gebied te behalen zijn.
Waar kunnen we je bij helpen?
Je kunt terecht met vraagstukken over:
[unordered_list style=”tick”]
- (Her)structurering van je campagnes
- Een lagere cpc op je advertenties
- Algemeen campagne onderhoud
- Adviezen over het gebruik van een API
- Algemeen campagne beheer
[/unordered_list]
Doelstellingen van online campagnes
Een aantal voorbeelden van doelstellingen kunnen zijn:
[unordered_list style=”tick”]
- Gemiddelde CPC naar beneden brengen dankzij actief beheer
- Inkoop gericht op conversie met behulp van goede webanalytics. Waar nodig worden doelconversies / ecommerce codes geïmplementeerd.
- Directe koppeling met de backend van je webshop doormiddel van een API koppeling.
[/unordered_list]
Meer weten? Neem dan contact.